2 dar kvar till 4 dars ledigt!

Det är skönt att det bara är 2 dagar med jobb kvar innan jag får vara ledig i 4 dar. Det ska bli skönt det, =) vara ledig och träffa familjen. Ska väl även se till att träffa belliboll nån dag i påsk nu när hon är i Örebro. Men jag hoppas nu på  att jag kommer att tjäna massa pengar efter allt slit jag haft och kommer ha den här månaden. Ska bli skönt att slippa oroa sig för hyran nästan månad. Men sen under sommaren vet jag ju inte hur det blir med jobb. Hoppas bara att jag får förlängt kontrakt efter den sista maj. Annars har jag seriösa problem, har ju inte fått svar från A-Kassan än (segt), fick hem alla mina kassa kort jag skickat, idag. Va tydligen så att man även skulle fylla i lördagar och söndagar fast att man inte jobbat de dagarna. Menmen är bara att fylla i och skicka iväg igen. Får väl se om de vill ge mej nångra pengar eller inte.
Bara att vänta och se...


Kommentarer
Postat av: Veronica

alfakassan är dumma! men bra med ledigt snart:D

2009-04-07 @ 21:45:05
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0