Äntligen helg!!!

Åhh! Så skönt att det äntligen är helg för mej, två hela dagar utan jobb! yees! sen är det ju bara att hålla ut 4 dar nästa veckan innan man får vara ledig i 4 dar! känns väldigt skönt faktiskt.
Ja i helgen blir det väl mest till att slappa, fast iof ska min mamma komma hit imorgon och köra med mej så att det blir lite ordning på mitt hem nån gång. Sen blir det till att dra till Nattis och grilla på kvällen, det blir garanterat mysigt och kanske en aning flummigt. Det är bara att vänta och se.
Nu blir det till att se talang 2009 och efter det ska jag ta och duscha (Villket verkligen behövs efter en sunkig vecka med massa jobb), och så ska jag väl ta och fixa lite mat också. Stuvade makaroner och korv kanske? mm det låter faktiskt gott, tror att det blir det till ikväll. Sen blir det väl mer tv med ostbågar och cola, yumy! Nä nu ska jag se på talang.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0