Bröllop?

Jag har just kommit hem och satt mig framför datorn, efter att ha vart iväg och umgåtts med Lelle hela dan. Väldigt trevligt, var ett tag sen vi umgicks själva. Så det blev att slöa, kolla knäpp saker på youtube och sen drog vi iväg till makedonkan. Jag vet att jag inte borde köpa skräpmat och sånt när jag har så dåligt med pengar, men ibland så måste man ju unna sig lite. Orkade dessutom inte ställa mig och laga mat.

Fick ett samtal för ca 1 timme sen från en tjej som ville ha mej som vittne på hennes bröllop på söndag! Väldigt kul, eftersom jag inte pratat med henne så jätte mycket och inte känner henne allt för bra. Så blev jätte glad att hon kom o tänka på att ha mej som vittne! Enda kruxet är att jag måste bära slöja, hmm... men de ska jag nog fixa fint! Kommer ju bli snygg som satan i slöja! Men seriöst så ska de bli kul, men klart att jag är lite avundsjuk på att de ska gifta sig. Eftersom jag och min pojkvän har vart tillsammans i snart 5 år och vi varken bor ihop eller är förlovade. Menmen det kommer när det kommer som jag brukar säga. Men förhoppningsvis så kommer vi förlova oss snart, om jag nån gång kan få som jag vill. (Jag har inte ens träffat hans förälldrar än! med undantag från när han tog studenten och vi hälsade på varandra. men har inte talat med dem än.)
Vet inte riktigt vart livet ska ta en, ibland känns det som om man bara står still och trampar på samma fläck år efter år. Eller jag går snarare bakåt. hmm... det här med liv är en skum sak.

Nä nu blir det till att se på desperate houswives sen sova. Ska ju upp tidigt till jobbet imorgon.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0