Dagen

Ja då var man klar med jobbsökningen för idag, det blev nog ca 10 jobb jag sökte. Hoppas att jag åtmnstånde kan få komma på intervju på någon av dem, men jag har inga förhoppningar om det. Menmen får väl se vart framtiden tar en, you never know!

Blev till att träffa pojkvännen en sväng idag, som vanligt lite fika och lite mys, vi fick även med oss en udda arab. Så det var trevligt, skönt att komma ut från lägenheten ett tag. Sen gick jag till affären och inhandlare sånt där man måste ha ibland, alltså mat. Just kom på nu att jag köpte en glass, hmm jag kanske skulle ta och äta den snart, köpte en sån där nogger mint, måste ju se hur den smakar. 

Imorgon ska jag och träffa soc och prata om i fall jag får några pengar så att jag kan klara av mina räkningar. Skulle vara skönt om jag kunde få lite soc-stöd så att jag slipper stressa upp mej över att jag inte har några pengar. Men förhoppningsvis ska jag väl kunna få ett jobb snart, men man vet ju aldrig är ju lite jobb brist i sverige just nu.
Sen till eftermiddagen ska jag ta mig en tur till bror och spela lite gituar- hero! Och äta hans berömmda spenatsoppa. Det blir nog trevligt, skönt att slippa göra kvälls mat också för en gångs skull. Nä nu ska jag ta och pröva den där glassen som ligger i frysen.

Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0