En skön morgon

Det är så skönt att vakna upp efter att man fått sovit precis så länga man vill, och sen bara lägga sig på soffan och slöa med lite juice och choklad. Sen får jag väl se vad det blir av resten av dagen, jag ska nog inte bara ligga och slöa i soffan, fast det låter ganska så lockande. Nä jag ska nog ta och försöka fixa lite här hemma, diska och städa, kanske även ska försöka få ordning på balkongen så att man kan sitta där i det fina vädret.

Igår hade jag väldigt trevligt hos bror, vi spelade gutiar hero,(jag var sämst som vanligt), åt mat och kollade på the it crowd. En överaskande rolig och bra serie, den kan jag se mer av, samma sjuka humor som jag har. Så jag kan rekomendera er att se den om ni med har samma weard'a humor som mej.
Så jag kom hem någon gång runt 22.30, så jag var lagom trött, men jag ville ändå inte sova, så jag prata lite med systeryster innan jag la mig i sängen och läste lite. Men det gjorde ju inget eftersom jag inte skulle upp tidigt idag, så jag känner mig ändå skönt utvilad. 

Usch, när ska den här jobbiga förkylningen ge sej? Börjar bli lite trött på att vakna upp med helt täppt näsa och ont i halsen. Får hoppas på att den snart går över, så att man kan känna sig som en människa igen.

Nä nu är det nog dax för att lata sig ett tag till!

Love!


Kommentarer
Postat av: Veronica

du kanske har pollenallergi??

2009-04-28 @ 13:35:30
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0