ledig dag.

Ojojoj vad jag har vart duktig idag! Eftersom jag inte har något jobb på tisdagar så har jag inte bara slöat idag även fast att jag bara vart hemma.
Jag börjar äntligen få lite ordning i mitt hem. Jag har nämligen fått en riktiga dammsugare, så idag har jag dammsugit nästan hela lägenheten och ja det blir renare med en riktig dammsugare. Sen har jag moppa också. ;) såå skönt när man känner att det är rent! Jo jag har även platerat om en växt, fixat Ninni och diskat! Duktigt! Det är så det blir när man är van vid att jobba massor och helt plötsligt är ledig. Ja, jag känner mig lite duktig i alla fall.

Ja nu är det ju bara 2 dar kavr tills jag fyller. Men vet inte hur mycket jag ser fram emot det. Kommer antagligen att sitta själv på min födelsedag, det är väl i och för sig ganska så skönt. Igår blev det bestämmt att jag skulle få en födelsedags fest på lördag, men fick reda på idag att det antagligen inte blir nått, eftersom min pojkvän inte fick ta ledigt från jobbet. Så det är ju lite surt, blir nog till att ha myskväll med busan och Ninni i stället. Familjen ska i alla fall komma på lördag, och Vera Pruttlera kommer på fredag och sover över. Så helt själv blir jag då inte. :)

Bye


Kommentarer
Postat av: Vera Pruttlera

baka baka liten kaka :D

2009-04-21 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0