Livet flyger förbi och jag hinner inte med!

Okej nu är det bara 2 h kvar tills jag ska tillbaka till jobbet, usch orakar inte. Men är ju bara ikväll kvar innan jag får 4 lediga dagar så jag ska väl vara nöjd. Det är nog inte allt för mycket att göra i kväll tror jag, så det går nog rätt fort.
Ja nu har jag skaffat twitter oxå, har hört massa om det och nu har jag skaffat mej det så att jag kan följa massa folk och se vad de har för sig, tex ellen degeneres och adam alsing. :) Får ta och kolla upp om det finns några fler intressanta folk att följa där. Men det tar jag och checkar senare. Just nu ska jag bara chilla tills jag ska dra mig i väg till jobbet. Sen ska jag nog hinna med att träffa pojkvännen en stund i kväll, men vi får väl se. Han kanske inte har tid att träffa mej, vad vet jag?

Ja nu är det bara exakt 2 veckor kvar tills jag fyller 21, känns helt sjuk! Jag menar det känns som om det bara var ett par månader sen jag fyllde 20 men igentligen har det gått ett helt år! Fast om jag ska vara ärlig så kan jag säga att jag fortfarande tror att det är 2007 och att jag bara är 19. Menmen tiden går så fort när man är gammal. suck... Man hinner ju inte med! Snart sitter jag där som 80-årig och undrar vart livet tog vägen. Känns inte som om det är så jätte långt till dess. En till sak som är sjukt är att i sommar har jag vart tillsammans med min pojkvän i 5 år! helt sjukt! Jag var ju bara 16 när vi träffades! Ja livet bara susar förbi... menmen det är som det är...
(Okej sluta skriva en massa skit nu MalinO och lägg dej ner och vila...)

Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0