Skönt med helg!

Det är så skönt att det är helg! Jobbade sista dan med kvälls vikariatet i onsdags, såå skönt! Men skulle ju behövt pengarna. Menmen, jag skulle gått in i väggen om jag fortsatte att jobba så en längre tid till. Så på så sätt är det ju bra att jag slipper. Så att jag kan komma igång med mitt liv igen och träffa vänner och framför allt hinna med att diska och laga mat! Det behövs verkligen.

Idag har jag mest slappat, gick en promenad med Lell och vovarna på förmiddagen och pratade lite och så. Men sen har jag bara vart hemma, slappat sett på tv och städat. Det var min dag det, jag kan säga att det behövdes verkligen en slappar dag! Fast jag har ju lite överskotts energi efter att jag vant mig vid att jobba så mycket. Det har resulterat i att jag möblerat om hela lägenheten och i pricip ställt om allt jag har på andra ställen än de var innan. Men jag tror att det blev bättre så här än innan. Aja, Imorgon blir det väl en liknande dag, ska väl ta och hinna med disken imorgon och ta itu med Ninnan. 

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0