Sol!

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma. Blir nog trevligt, (hoppas jag).
Det känns så himmla skönt att känna sig helt utvilad, det var ett tag sen jag var det, och ett stort plus är att vakna upp till skinande solsken! Nu känner man att våren är här och att det börjar närma sig sommar, ska bli riktigt skönt med sommar. Fast att jag kommer bli tvungen att jobba hela sommaren. Det är mindre kul, men för hoppningsvis så jobbar jag förmiddagar så att jag kommer kunna ha hela eftermiddagarna att hitta på saker.
 Ikväll blir det årets första grillning (för mej) med Nathalie, skoj skoj.
Sen hoppas jag på att någon kan fixa ihop en fest till min födelsedag den 23/4 (skulle passa bra med en fest lör, 25/4), skulle vara kul, men det vet man ju aldrig. Kommer väl bli jag och katten sittandes hemma och dela på en påse ostbågar. Men men you never know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0