Sommar?!

Nä nu har jag bara legat och latat mej hela dagen. Inte har jag diskat eller städat nått, men man kan ju inte alltid orka allt så fort man är ledig. Jag har i alla fall badat och tvätta håret, så att jag känner mig fräch och fin, har även lagt mitt hår i rakbena. Hmm.. var ett tag sen man hadde det och ja det funkar det också, kanske man skulle ha det lite då och då?

Nu hade jag tänkt att ta mej en cyckeltur till Lelly och se hur hon har det. Måste ju ut i det fina vädret, känns alldeles för tråkigt att sitta inne och mögla när det är sol och varm. Jag tror att det blivit sommar nu, man kan ju i alla fall hoppas att det ska hålla sig så här ett tag till. Nu är jag trött på kyla på ett tag så sommaren är glatt välkommen!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0