två dar i ett

Igår blev det en hel dag med syster på stan! Blev en sväng till Mc donalds först för att äta. Sen tog vi en tur runt på stan för att hitta en present till mej. Det fick bli ett spel till mitt PS2(Worms) sen fick jag också ett jättefint linne! Så jag är jätte nöjd med det. Sen tog vi och gick hem till mej, det var ju så fint väder så var jätte skönt att ta en promenad. Kvällen blev bara till att slöa, titta på talang och göra dajmfluff. Sen kom vi på väldigt sent att vi kanske skulle ta och sova eftersom jag skulle få gäster idag,

Idag så tog vi oss upp tidigt och började städa och baka tårta, men hann ändå inte klart innan mamma ringde på dörren, menmen blev ju bra ändå. Fick massa fina presenter av mamma och pengar av bror, de var trevligt att ha lite folk hemma och fira lite, men blev lite tomt när alla gick. 
Det blidde ingen fest ikväll för mej så jag håller på att dö av tråkighet! Känns lite trist att det inte blev nått när jag har sett fram emot det och att få träffa lite folk och ha lite kul. Men så blev det icke, blir en hemma kväll i ensamhetens tecken, de suger. Finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken, har man inga vänner är det svårt att hitta på saker. Känns ju inte riktigt som om folk bryr sig om en, man blir ju lätt lite ensam av att alltid sitta själv hemma och glo på tv. Visst att det kan vara skönt ibland men jag känner att jag börjar bli för rastlös för att bara sitta still.

(Det är faktiskt sant att efter 19 går livet bara utför!)


Kommentarer
Postat av: Veronica

och efter kl 18 blir man bara deppig ;)

2009-04-25 @ 23:57:39
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0