B-Day!

Vilken bra dag! Vilken bra dag! För vi firar din födelsedag idag! Du kom ut och du skrek, du va liten och blek och det var på din födelsedag! HIPP HURRA!
HURRA FÖR MEJ!

Ja då var man tydligen 21 nu också. Hur gick det till?! Va det inte bara typ 2 månader sen jag fyllde 20? Ojojoj... Man börjar bli så gammal att man inte längre hinner med! Inte bra inte bra! hmm...

Jag som trodde att ag skulle bli tvungen att sitta hemma ensam idag, men oj vad jag hade fel! Först gick jag förbi Lelly Love en sväng och kollade hur det var med henne efter operationen och så, och allt vara bara fint med henne. Sen ringde min far och vill bjuda mej på lunch på Bambo (favorit restaurangen), sen skulle vi hitta en present till mej. Skulle få nått till hemmet, tittade lite efter vardagsrumms bord, men hitta inget idag så det blir till att leta vidare en annan dag. :)
Men jag fick i alla fall en kavaj och en mat-våg av min far! ojojoj han har verkligen slott på stort i år! Inget schampo och balsam här inte! Nä nu vill jag bar få reda på vad jag ska få av resten av familjen, tror att jag kommer få en fisk i en sko av min bror. hmm.. men det är bara att vänta och se!
Sen efter att jag vart med min pappa så träffa jag pojkvännen en svän, vi gick först och fika, sen bjöd han mig på mat, kurdisk kebab! mm yumi! Min två favorit måltider på samma dag! Snacka om lyx! ;P hehe...
Imorgon kommer ialla fall syster yster och hälsar på, det ska bi roligt!
Ja sen verkar det som om jag inte kommer att få nån fest på lördag i alla fall, så är väldigt besviken faktiskt. Jag hade ju sett fram emot det. Jag kommer ju aldrig ut och träffar folk, så det hade vart lite skoj och hitta på nått för en gång skul. Menmen jag får ju inte som jag vill, som vanligt.
Aja Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0