va ska man hitta på?

Jag undrar vad jag ska hitta på? Känner mig lite slö idag, men känns som om jag skulle villja hitta på nått. Är lite synd att det inte är fint och soligt ute, då skulle jag kunna ta och sätta mig på balkongen och slöa med en bok och ett glas cola. Men känns inte så lockande när man tittar ut på en grå himmel.
Just nu sitter jag och kollar reprisen av project runway, men efter det får jag nog ta och hitta på nått att göra.

Ensamhet är både skönt och jobbigt på samma gång. Det är jobbigt när man är rastlös och vill göra nått, men det är skönt när man är trött och slö i hjärna och kroppen. Kom just på att jag måste ta och söka lite jobb, ska mejla handledaren senart imorgon. Man tappar ju intresset helt av att söka jobb, när det enda svar man får är "tillsatt med annan" eller inte får nått svar alls. Men får väl ta att komma igån med det också nu. usch va jobbigt! aja sånt är livet!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0