Valborg!

Ja idag har jag hunnit med en del, blev en tripp till kumla för att hälsa på syster och hennes plutt <3. Mycket trevlit, blev att äta skit, prata, busa med bebis och sen även hjälpa syster att städa lite! Måste träffas mer tycker jag, hon får allt ta och flytta in till örebro så att jag kan komma och hälsa på oftare (är ju lite dyrt att åka när man inte har pengar). Sen istället för en festkväll (som för många andra) satsade jag på en lugn och mysig kväll med Lelle. Ville ju inte sitta själv hemma nån av oss, så hon kom hit och hälsade på. Så det blev till att äta ännu mer onyttigt. Sen fastnade vi i ett spel och höll på ett bra tag innan vi kom på att vi kanske skulle ta och se en film. Så det blev "superhero movie". Men hann inte se klart hela innan hon vart tvungen att gå hem, det var i alla fall mysigt att umgås. Har ju inte sett så mycket på senaste tiden, fast att vi bor väldigt nära varandra, men det ska det bli ändring på! Tycker jag. 

Jag har även hunnit med att blondera ner mitt hår (är för tillfället olikfärgat typ rött, gult, brunt), ska ta mig iväg till affären imorgon och se om jag hittar någon ljusbrun färg jag kan lägga över. Hade köp en ask blond färg som jag skulle ha över. Men jag har ingen lust att blondera ner det mer nu, så tar nog en mörkare toning över som jag kan ha ett tag. 

Aja, nu blir det väl att hoppa i säng, eller kanske läsa lite. Känner mig inte så jätte trött. fast att jag vart uppe sen 7 imorse och jag kan ju faktiskt sova så länge jag vill imorgon. 

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0