Våren är äntligen på väg!

Så himmla skönt med vackert väder ute! Nu känns det att det börjar bli vår, man blir ju glad bara av att titta ut genom fönstret! Kännner att man igentligen skulle vara ute och göra nåt. Men jag måste iväg igen och jobba (suck) jobbar just nu både morgon och kväll, jag kan säga att det är väldigt jobbigt.. Men jag måste ju ta alla jobb jag kan få även om jag skulle behöva jobbba 12 h nån dag och bara 2 en annan. Är inte lätt att ha ett liv och träffa folk när man jobbar som jag gör. Men jag får väl vara glad för det lilla jag har. Finns ju facktiskt dem som förlorat sina jobb helt.

Igår sökte jag i alla fall in till universitetet! WOHO! får väl hoppas på att jag kommer in, jag sökte sjuksköterska, Psykolog och spa- programmet. Så hoppas verkligen att jag kommer in på nån av dem! Men jag ska även söka till undersköterska på komvux, så att jag kanske har en back up. Menmen, jag är inte riktigt säker på vart livet är på väg med mej, men jag hoppas att det är på väg till något bättre. Jag behöver kunna ha ett liv och träffa mina vänner. Får se hur lång tid det tar tills allt ordnat upp sig för mej. Jag hoppas på att det blir snart!


Kommentarer
Postat av: Veronica

det blir nog snart ;) allt kommer bli priiiima skinka -juppjupp- ;)

2009-04-02 @ 15:56:43
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0