Vart tog våren vägen?!

Ja det kan man ju undra... Ena veckan är det vinter och nästa vecka är det sommar... Våren bara försvann! De glömde våren! =O Betyder det här att vi inte kommer att ha någon höst heller? då kommer vi bara att ha 2 årstider, sommar och vinter. Betyder det att jag inte längre kommer att vara ett vår barn? Vad blir jag då? vinter eller sommar barn? Ja det tåls att tänka på... Jag skulle gärna ha haft lite vår, det är ju den bästa årstiden enligt mig.. menmen det är väl så det ska vara, allt är ju upponer här i världen nu för tiden...

Kommentarer
Postat av: Veronica

vadå, det är ju våååår! sommaren kommer ju sen;D annars får du bara vara ett aprilbarn, den bortglömda månaden ;D haha

2009-04-07 @ 21:47:33
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0