Fredag

Nu har jag vart så där dålig på att blogga igen. Kan bero på att jag har så mycket att tänka på, (är total förvirrad just nu).

Vad har jag gjort i dag då? Efter att jag kom hem från jobbet imorse så blev det mys med lilla Denver innan han tillslut bestämmde sig för att somna om. Så att jag och syster kunde få sova ett tag till. (Blev inte så mycket sovande i natt, då Denver var ledsen hela natten.) Sen blev det mera bus innan syster och plutt vart tvungna att åka hem, så eftersom jag inte hade något bättre för mig så tog jag mig iväg till bror för att se film och umgås, och här sitter jag nu hemma hos bror.

Bästa att jag tar och slutar skriva nu innan han blir allt för irriterad på mig...

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0