Hos bror

Sitter just nu hemma hos bror tillsammans med syster och Denvec. Mamma kom också hit en sväng och umgicks med oss. Vad har vi gjort då? Jo efter att jag tagit mig hit i regnvädret och vart och handlat det som behövdes till maten, satte vi igång att laga tacos. (mums!) Efter att vi ätit och pratat ett tag så spelade vi först lite monopol (xbox) och jag förlorade som vanligt (suck). Så då tog vi och körde TP istället, inte för att jag var så mycket bättre på det, men i alla fall.
Nu har vi just fått Denver att somna så nu tänkte vi att vi skulle ta och spela lite Rockband innan jag och syster ska ta oss  hem till mig.

Får se om jag hoppar in och skriver lite senare och lägger upp bilder, annars gör jag det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0