Inte min dag idag!

Det är verkligen inte min dag idag! Hade boka tvätt tid kl 14 idag, så jag gick ner och stoppa in min tvätt som man brukar göra. Sen en och en halv timme senare gå jag ner igen, och vad händer då? Jag kommer inte in i tvätt rummet! Någon jäkel har snott min tvätt tid! Och min tvätt är fortfarnade kvar i maskinen! Hur kan man sno någons tvätt tid under tiden personen tvättar? Jag förstår ingenting! Men som tur var så hittade jag en tjej där nere som visste hur man kunde ta sig in i alla fall (fast att man inte får). Så efter att vi brutit oss in i tvätt rummet så var det bara för mig att ta min tvätt och boka en ny tid. Så imorgon kl 10 får jag ta mig ner igen, får väl hoppas att ingen snor min tid då också.

Dessutom så gick min mobil laddare sönder idag också (typiskt) så då får man ha den gamla skit mobilen igen då.

Är inte såna här dagar bara helt underbara?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0