Lördag

Då vart det lördag igen, oj tiden går så fort, jag hinner ju inte med! Snart sitter jag här 80 år gammal och undrar vart livet tog vägen. Och inte kommer jag ha gjort något vettigt heller, kommer fortfarande sitta här i samma lägenhet framför min dator med ett lager av damm över mig. Låter det som en bra framtid?

Idag så ska jag först upp på stan för att träffa syster, som ska på en shoppingrund.
Får se om vi kan hitta något bra till henne.

(gammal bild på mg och syster)



Sen efter det, så ska jag och syster till bror på barhäng, fast syster kommer bara vara där tills 19 någon gång (hon är så klen). Jag själv blir nog där hela kvällen, tills jag inte orkar mer, får se till att ha skit kul ikväll! Det kan bli villket som, antingen blir det skoj eller så blir det inte skoj (dah). Funderar på om jag kanske ska ta på mig min nya tunika jag gjorde igår? Måste ta och använda den, men jag vet inte än, får se hur jag gör...

Nu blir det städning av lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0