Måndag

Ny vecka, nya tag! Känner att vardagen kan bli rätt trist ibland när man bor för sig själv och inte har mycket till liv. Men då får man se till att man håller sig sysselsatt. Så därför kontaktade jag min syster och beordrade henne att tas sin hem till mig idag. Eftersom både hon och jag känner oss som skit, vi tycker att vi har förfallit och känner oss allmänt bläää.. Så kom jag på idén att vi skulle ha en tjejsysterdag, så att vi kan pumpa upp självförtroendet och ha skoj. (Det är ju så härligt att vara kvinna och känna sig som en muppfjant till och från). Blir även en vända hem till pappa är att äta middag innan vi tar oss hem till mig, det kan nog bli trevligt. Låter som om jag kan få en bra dag idag! (me like).


Satt igår och tänkte på hur jag vill ha mitt liv, vad jag vill ha i mitt liv, vad jag ska göra och sånt man tänker på ibland. Jag kom inte fram till så mycket mer än att jag nu vet vad det är jag vill! Det svåra med det är att man måste göra en massa val för att tas sig dit. Val som kan vara rätt jobbiga, val som kan såra folk, val som jag kommer må dåligt över. Men ändå val som kommer göra mitt liv bättre, man har ju bara ett liv så man får se till att leva för sig själv och försöka lyckas uppnå sina mål så gott man kan. (får se hur bra jag lyckas med det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0