Migrän är inte kul!

Gårdagen blev ingen rolig dag för min del, blev en dag med migrän. Men gick i alla fall iväg och jobbade, fast det hade nog vart bäst om jag inte gjorde det. För efter att jag jobbat mina timmar på eftermiddagen blev det bara värre och värre, tills jag inte kunde röra mig. Så det blev att lägga sig i sängen orörlig och illlamånde, känndes även som om huvudet kokade. Övervägde en stund att ta mig till akuten, fast jag kom fram till att jag hade alldeles för ont för att ta mig iväg, då har man ont! Fast det gick ju rätt bra ändå, min HerrMelin kom hit och gav mig Ipren (som inte fukade så värst bra) och han tog hand om mej ett tag innan han vart tvungen att gå. Efter det låg jag i sängen och mådde skit tills dess att jag somnade (eller svimmade) av smärtan. Vaknade upp några timmar senare och kände att värken var på väg bort, och idag mår jag hur bra som helst (för tillfället i alla fall) får hoppas att det håller i sig resten av dagen. Usch det här med migrän är väl ändå en onödig grej? Sånt gillar jag inte.

Idag så ska jag ta mig iväg till stan för att träffa Nathalie! Får se vad vi hittar på...
Uppdaterar er senare!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0