Ny vecka

En ny vecka igen... Ska se till att det blir en riktigt bra vecka det här. Men det tror jag nog att det kan bli, har en del inplanerat. Träffa lite vänner, se på bio, skratta och ha roligt är mina planer, sen avslutas veckan med ännu ett barhäng! (loveli)

Igår så tog jag mig iväg till mamma för att fixa med massa papper (alla dessa papper som alla ska ha av en). Efter att vi fixat alla papper blev det dax för lunch, (mums) är så gott att komma hem till mamma och äta riktig mat ibland. (Istället för den slömat man slänger ihop här hemma.) Sen tog vi och tittade på Benjamin Buttons som mamma hade hyrt, den var faktiskt riktigt bra, intressant, speciell med bra story. (rekomenderas)

Innan jag åkte hem hann vi med att ta oss iväg till ica och fixa ett icakort till mig (Vuxenpoäng!) nu ska jag bara ta och fixa lite fler kort som man kan få bonus och grejer på. Inne på ica hittade jag även en dubbel dvd som jag köpte, den innehöll två musikaler, sound of music och Moulin Rouge. Köpte den mest för att jag villa ha Moulin Rouge, men den andra filmen är ju självklart också en bra klassiker.


(Fick även en söt topp av mamma som hon inte ville ha!)

Ja så nu har man även lite filmer man ska titta igenom, så jag kommer att ha massor att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0