Söndag

Ja då var det söndag och kväll igen. Idag har jag faktiskt haft lite för mig, låg och slöade hela förmiddagen innan jag drog iväg för att träffa bror. Så att vi kunde fixa det sista som var kvar att göra i hans gamla lägenhet, så nu är det gjort.
Efter det drog vi hem till honom för att titta på lite film, såg först en 70-tals skräckfilm (I spitt on your grave) den var väl okej, inte jättebra. Sen blev det att se på en komedi, Baksmällan (The hangover) som var riktigt rolig, den rekomenderar jag er att se på. Tror att jag är lite mer för komedi filmer än skräck, men måste ju variera mig lite ibland. 

Sen blev det att träffa min HerrMelin som fyller år idag! Vi åkte först iväg och åt lite god mat sen blev det att umgås mysa och prata innan han drog sig hemmåt. 
Det var min dag det! Nu ska jag ta och fixa mig iordning för att gå och lägga mig, (ska upp vid 6 imorgon). 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0