Söndag

Nu har jag äntligen börjat må lite bättre igen, vaknade upp imorse och mådde skit dåligt.. (inte kul alls). Men nu känns det ganska bra i alla fall.

Här kommer lite bilder från gårdagen, enjoy!


 





När folket började komma, så gick tyvärr min kamera och gömde sig.



Blev en ganska tidig kväll för mig igår, drog mej hemmåt vid 1 någon gång, pga att jag inte mådde så värst bra. Men kul hade jag, massa trevligt folk att prata och umgås med. Men lite tråkigt att syster drog när allt folk kom, hade velat att hon stannat lite längre, menmen har man familj så har man.

Idag så kommer jag nog bara att ta det lungt, börjar att jobba imorgon igen så får ta och njuta av att vara ledig och inte göra något alls idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0