Tisdag

Jag hade det jätte trevligt hemma hos Lelle och Linda igår. Vi åt och hade trevligt och självklart blev det en massa skratt! Jag kan behöva muntras upp ibland så det var trevligt, blev kvar där till kl 1.30 då Lelle kom på att hon kanske skulle ta och sova så att hon skulle komma upp i tid till jobbet.

Vaknade 11.30 idag! (shiit!) något måste vara fel på mig, jag vaknar alltid innan 10 av mig själv annars. Menmen är väl trött av mig antagligen, då ska det ju vara bra med sömn.
Skulle ha träffat Nathalie idag, men stackarn mådde inte så bra så det blev inget. Men tog mig ändå upp på stan för att besöka arbetsförmedlingen, vilket gjorde mig på sämre humör igen. Att det ska vara så mycket krångel att vara arbetslös?! Jag förstår inte, inga jobb får man heller, kanske att jag skulle försöka gå i pension redan nu? Det skulle vara något det, fast tror inte att jag får det. (typiskt). Oj vad jag bara babblar, bäst att jag slutar skriva då.
Ska ta och fixa mig lite mat nu innan jag dra mig iväg mot bror som förhoppningsvis kan göra mig på lite bättre humör.

Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0