Tisdag

Jahopp då var den här tisdagen snart slut då. Syster och plutt åkte för en stund sen, så nu sitter jag här och försöker underhålla mig själv.

Igår så tog vi oss iväg till pappa en sväng för att äta middag, det blev riktig "smögen"- mat, nämligen Bläckfisk-ringar och pommes, (gottgott). Sen blev det att vi stannade där ett tag och umgicks innan jag, syster och plutt åkte hem till mig för att äta kräftor, dricka cola och vräka i oss allt onyttigt som jag hade hemma. Det blev en mysig och rolig kväll igår, efter att vi fått plutten att somna så satte jag och syster igång en riktig tjejfilm, (Just my luck) och myste ner oss i soffan. Efter filmen så råkade jag av en slump hitta några skivor med massa gamla bilder på. Bilder från när jag gick i högstadiet, så vi satte oss och tittade igenom dem och oj vad man ser annorlunda ut! Man känner sig lite gammal när man ser dem.
Sen blev det läggdax vid 1 någon gång...


En av de många bilderna som fanns på skivan
(syster och jag 2002-2003 någon gång)


Idag så har vi mest myst och busat med en glad och galen plutt, (han är ju för söt!). Men vi hann även med att se en till tjejfilm (A Cinderella story), sen blev det inte så mycket mer av dagen än att lata sig.
Nu ska jag ta och luta mig tillbaka och ta det lungt... 

Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0