Torsdag

Igår så blev det inte så värst mycket bloggande. Efter att jag hade umgåtts med HerrMelin ett tag så åkte jag hem till bror för att vi skulle raka av honom allt hans hår. Men eftersom min  bror är värre än en tjej när det gäller håret så blev det inget av det. Han måste tänka på saken lite mer, innan han kan raka av sig det, (mes är vad han är). Så istället tog och spela massa Monopol på hans Xbox, det var faktiskt rätt kul, speciellt "Ritchest" som inte alls var som monopol ska vara. Fast jag förlorade hela tiden, men jag skyller på att jag hade migrän och inte kunde tänka.

Idag så ska jag upp på stan för att träffa Nathalie, det var ett tag sen vi träffades så det kommer bli kul. Får väl se vad vi kan hitta på, blir antagligen något skoj, eller så bllir det inte det, you never know.


(Gammal bild på Nathalie och mej! (-08))


Nu ska jag ta och fixa något att äta sen är det dax att ta och göra sig iordning innan jag dra mig mot stan.
Hoppar in och skriver mer sen...


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0