Torsdag

Ja då har det blivit torsdag igen, vilket betyder att det snart är helg! Inte för att jag ska göra något speciellt i helgen, men skönt att få sova i alla fall, kanske att det kan dyka upp något skoj att göra.

Idag ska jag ta mig iväg till min bror (som vanligt) för att titta film och laga mat. Det är ganska så bra faktiskt att jag får lära mig att göra riktig mat, inte för att jag inte kan laga mat, det är bara det att den mat jag gör är för det mesta svart. (inte bra) Så jätte gott blir det inte, men ibland så kan jag, fast mest när jag får lite hjälp. Det blir nog att vi lagar kåldolmar, (mm) var ett tag sen man åt det, speciellt hemlagade. Så får väl hoppas på att jag inte förstör allt med att elda upp dem eller något annat klantigt jag kan ställa till med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0