Blev upphämtad ...

Blev upphämtad av Lelly, Kim och Linda som tyckte att jag skulle följa med dem på en promenad. Blev att vi tog oss till hästhagen för att äta glass, prata och slöa i solen ett tag. (Linda blev tyvärr tvungen att ta sig iväg till jobbet.)


(sötis Lelle!)


(bada fötterna)

Sen efter att vi slöat där ett tag så tog vi oss vidare mot Lellys stall (som ligger 2 km från karlslund!).
Blev en bit att gå, så jätte jobbigt var det inte, mest tråkig väg och stekande sol.
Men det var kul när man väl var där och fick se alla söta hästar, och jag kan säga att Lellys fjording ser lite liten ut mot de andra jätte hästarna som stod där, (tror den största var 178? hög). Men Lellys Bonita är ju så söt!



Sen bar det tillbaka igen, men den här gången hem till Kim för att få träffa hans super söta lilla vovve Doris!


(så otroligt söt!)

Skulle kunnat tagit med henne hem!

Sen vart det dax för mat innan jag drog mig hem...

(självklart var det jag som åt fetto pizzan! mums)

Ja det var min dag det, städningen blev det inte mycket av, men får väl försöka ta igen det imorgon istället. Får väl se om jag kommer få träningsvärk imorgon efter allt vandrande, hoppas på att jag slipper det. Men det är ju bara bra med motion, kan ju behövas efter min "fetto" helg.

Har haft en jätte bra dag med underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0