Bio

Kom just hem ifrån bion (Harry potter och halvblods prinsen) och jag kan säga att jag inte mår så bra just nu. Kan det bero på att man tryckt i sig popcorn, godis, varma chips och en stor cola? Antagligen, inge bra att gå på bio när man "måste" äta massor med onyttigheter.

Själva filmen då, ja som väntat blir jag besviken på den. Visst att man tar bort en massa saker när man gör film av en bok, med att ändra storyn?! Inte okej! Nej, det värsta var väl att det fokuserades massor på förhållanden och sånt, istället för att fokusera på själva storyn. Menmen var väl ganska så väntat. Om man inte läs böckerna så är den säkert jätte bra, väldigt bra gjord, men även väldigt amerikansk.

(Jag och syster)


(Och mamma så klart)


Nej nu ska jag lägga mig ner och må illa ett tag, får hoppas på att jag inte får för mig att trycka i mig mer onyttigt under kvällen. Jag litar inte riktigt på mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0