Utmanad!

Jaha då har man gått och blivit utmanad av syster 

Berätta 6 saker om dig själv du inte tidigare berättat i bloggen:

1. Jag är sjukligt rädd för spindlar!

2. Har varit dansare, både som liten och under gymnasiet. Ska försöka komma igång med dansen igen.

3. Jag spelade teater under många år. (fast att jag är så blyg och rädd av mig)

4. Jag är allergisk mot mjölkprotein.

5. Jag gillar att göra folk glada, och bjuder gärna på mig själv.

6. Jag har otroligt dålig humor! Och skrattar åt mina egna skämt 
(oftast är det bara jag som skrattar åt dem)


Kommentarer
Postat av: adina

Jo den ser ganska rolig ut ;)



Oh, är det inte jobbigt att vara allergisk mot mjölkprotein?

2009-08-03 @ 12:50:23
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0