Award + Utmaning

Har ju helt glömt bort att syster gav mig en award med en utmaning, för ett tag sen.
Men det har jag självklart glömt bort, so let's do it. (Bättre sent än aldrig).




Utmaningen är att jag ska berätta tio saker om mig själv.

  • Jag är den yngsta systern av tre barn (den uppmärksamhets krävande, som inte fick någon uppmärksamhet.)
  • Jag kan vända min navel utochin (om någon nu förstår vad jag menar)
  • Jag är mörkrädd fast att jag är 21 år gammal
  • Jag äger alldeles för mycket kläder och skor (om man nu kan ha för mycket av sånt vet jag inte)
  • Jag är höjdrädd (som liten fick jag svindel av att titta upp mot kyrkotak, eller om jag stod på en stol)
  • Jag är taktlös (alltså, jag har ingen taktkänsla och jag ska va dansare *phaha)
  • Jag gillar att sy och designa egna kläder (fast bara till mig själv)
  • Jag har överrörliga leder
  • Jag älskar Hello Kitty
  • Jag bor själv i en trea

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv; jag var ju tvungen att ta den, du var ju inte inne på msn så jag kunde fråga och be dig skicka bilden ;) men jag kan ju anmäla dig för att lägga upp bilder på oss utan tillåtelse? ;) hihi

2009-12-30 @ 09:04:06
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: kristina

Sv; okej, det låter kul! Lycka till.

Med mig är det jätte bra. Ser fram emot studenten nu ;D

2009-12-30 @ 12:34:06
URL: http://kriistiinaaa.blogg.se/
Postat av: kristina

Sv; Nej plugga mer blir det definitivt inte på ett tag. Jag skulle vilja ut och resa men det får väl bli att jobba lite först ;). Vad gjorde du efter studenten? :)

2009-12-30 @ 16:45:58
URL: http://kriistiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0