Bakisdag!

Bakisdag! Yes, har inte mått något vidare idag kan jag säga, och det beror ine på att jag drack för mycket! Nej, det beror på de här bakis- tabletterna man ska ta för att slipa baksmälla. De ljuger för mig! Baksmällan blev värre! (morr). Nej de kommer jag aldrig ta igen, och jag rekomenderar andra att skita i dem också. Vaknade kl 7 i morse och trodde jag skulle dö av värmeslag, sen tog jag den jäkla brustabletten och började må riktigt illa (inte bra). Men efter att jag ätigt, sovit en stund till och duschat så mådde jag genast bättre.

Strax efter lunch ringde Lelly som ville att jag skulle komma över och äta pizza med henne, då var det bara för mig att ta mig iväg. Det blev det pizza och film (stoned), sen låg vi skeda ett tag innan jag drog mig vidare. Hade visst lovat bror att jag skulle komma med cola till honom, och att jag skulle hjälpa till med städning. Men blev inte så värst mycket städat, killen har ju ingen mopp, så det var svårt. Tvättade i alla fall hans ner ölade matta, (inte bra att ha fest).
Sen umgicks vi och titta på massa skumma saker på youtube, sen var det dax att ta sig hemmåt igen. Känner mig inte på topp kan jag säga började må dåligt igen på eftermiddagen, och jag är sjuktrött nu! Men har lite saker att fixa med här hemma innan jag kan gå och lägga mig.

Jaha det var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0