Dagen

Blev upphämtad av pappa vid lunch idag för att följa med hem till honom och äta lite riktig husmanskost. (skönt att slippa laga mat själv för engång skull). Sen följde jag med honom till hans jobb en sväng för att se vad han håller på med på dagarna. Verkar inte vara ett särskligt svårt jobb det där, sätta upp dekaler, stryka på dekaler och göra skyltar. Kanske skulle vara något för mig? Annars så kanske jag kan ha en karriär som pappas assistent, tycker att han verkar behöva ha det ibland.



Sen bar det hemmåt igen för att träffa min HerrMelin. Blev att vi drog till McDonalds för att äta, har blivit  ganska så många besök där under sommaren. Det är bara tur att jag inte har körkort och bil, i så fall skulle jag nog vara så stor att jag rullar fram längst gatorna. Det låter inte så värst lockande tycker jag.

Efter det drog vi hem till mig för att slöa i soffan och umgås, (mycket trevligt).

Ja det var min dag idag det, får väl se vad jag hamnar på för äventyr imorgon. Tror att pappa skulle höra av sig så att vi skulle hitta på något skoj med lilla Emelie.


Kommentarer
Postat av: Veronica

klart du skulle rulla fram längs gatorna om du haft bil ;D

2009-07-20 @ 23:22:55
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0