Fredag

Dagen hittils har inte vart så händelserik. Har bara suttigt inne och slöat, finns inte så mycket annat att göra en regnig dag som denna. Men jag måste ändå ta mig ut i regnet snart, måste cykla iväg till kontoret för att hämta mina jobbnycklar, börjar jobbig igen på måndag. Tiden går alldeles för snabbt! Känns som om det bara var några dagar sen jag gick på semester. Fast mitt jobb är inte allt för jobbit i alla fall, jobbar fortfarande bara 2 timmar om dagen, så det ska nog gå bra. Det ända är att det är så jobbigt att ta sig upp till 6 varje morgon, menmen sånt är livet. Blir inget pluggande till hösten för mig, känns som om det bästa är att jag väntar med det tills jag lyckats ta mitt körkort (villket kan ta ett tag). Så det blir att fortsätta med jobbletandet för mig. Det har inte gått så bra  hittills, men kanske att jag nångång kan lyckas få ett jobb...

Kommentarer
Postat av: adina

snälla, skulle vara jättesnällt om du kunde läsa mina senaste inlägg.. <3

2009-07-31 @ 18:35:28
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0