Fredag

Sitter just nu hemma hos bror och slöar tillsammans med syster och plutt. Har just ätit tacos (mums), så nu är man ganska så seg efter maten (och tjock). Får se när det blir att vi tar oss hem, kan nog ta ett tag tills dess.

Idag så har jag och bror sprungit runt och inhandlat nya mattor och tavel lister till hans hem. Sprang även in på Systemet och inhandlade massor med drick till imorgon. Sen har vi mest bara tagit det lungt och lekt med plutten.

Imorgon blir det fest på Sylt och raj-raj! (wiiie), kommer nog bli jätte skoj. Det ska komma massor med folk har jag hört. Förhoppningsvis skulle Belli-boll hoppa förbi en stund, tillsammans med sin pojkvän, som jag inte träffat än. Så det kan nog bli spännande, måste ju godkänna min frus nya partner, annars går det ju inte.

Nej nu ska vi se på Gangs of New York...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0