Just det ja!

Jag har ju glömt att berätta att jag kom in på spa-programmet! (yeey!) Så då ska man alltså bli student igen, både kul och jobbigt. Men det kan det nog vara värt, får hoppas att man träffar på lite roligt folk på vägen. Jag kan säga att det känns lite nervöst, jag tror i alla fall att jag kommer att tacka ja, men är inte helt säker än. Skulle vara riktigt kul, men det är en bit bort (ligger kanske fem mil från Örebro) så eftersom jag varken har bil eller körkort så blir det svårt att ta sig, eftersom bussarna inte går så ofta. Men det löser sig nog tillslut, hoppas jag i alla fall. Kanske att man skulle tvinga pojkvännen att köra en fram och tillbaka varje dag? (Det skulle va nått det!) Men jag tvekar på att han går med på det, man vet ju aldrig kanske han gör det ändå.. (You never know).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0