Klant

Ibland så är jag bara för klantig!
Igår när jag svängde in på min brors parkering, så upptäckte jag att det tog stopp. Självklart blev jag irriterad och undrade vad det var för fel på min cykel. Men när jag försökte hoppa av cykeln för att se vad det var för fel, upptäckte jag att det inte gick! Jag hade fastnat i min cykel, och jag kunde inte ta mig loss eller ta av mig min sko som hade trasslat in sig i pedalen.


Så då var det bara för mig att hoppa in på gården, ringa min bror och be honom komma ner och hjälpa mig loss.
Förstår inte hur jag lyckas...


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, klant (=^.^=)

2009-07-09 @ 20:19:21
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0