Kväll igen

Jaha då var den här dagen snart slut då.. Och vad har jag gjort idag då? Inte någontign faktiskt, har mest legat på soffan och latat mig. Jag är så slö av mig, men det ska ju vara hälsosamt att vila och ta det lungt lite då och då, så jag kör på det.

Imorgon så kommer jag hålla igån större delen av dagen, ska till Stockholm med mamma och bror och springa runt där en hel dag kan blir rätt jobbigt. Men skoj, får väl se vad vi hittar på där borta, kanske att jag kan unna mig lite shopping? Kan alltid hoppas på det, lite tråkigt för mig om jag bara ska se på när mamma och bror shoppar loss. Fast i och för sig så är de inte så rika de heller (något jag kan va glad för).

Nej ska snart ta och dammsuga upp min lägenhet tror jag (jobbigt att ha en hårig katt), så slipper jag tänka på det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0