Kväll

Ja då var det nog dax för mig att dra mig mot sängen. Men kan vara glad över att jag bara behöver gå upp kl 6 för sista gången på 2 veckor! Skönt ska det bli! Jobbar 2 timmar imorgon och sen är det bara för mig att dra mig bort emot kontoret någon gång runt lunch, för att lämna mina nycklar. Sen kan jag officiellt ta semester! Ska ta och sova bort de hemska ringarna under ögonen!

Det jag hittills har inplanert på min semester är Eriks inflyttnings fest på lördag, åka till stockholm med mamma och bror på onsdag, barhäng hos bror den 25:e, sen får man se vad som dyker upp! Kommer nog kunna hitta på massa kul hoppas jag.

Nej nu är det dax för en Gorbys, sen sova!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0