Kvällen

Just nu sitter jag hos bror och slappar efter att ha packat det sista (förhoppningsvis), och städat hans badrum. Så nu är jag helt slut!
Idag så har jag hunnit med en del, först blev det att träffa syster och belli-boll (vi fick tag på henne), sen bar det iväg till mamma för att äta lunch och vi hann se en halv film innan jag skulle dra mig iväg. Sen upp på stan igen för att träffa bror och pappa utanför rödakorset där bror hitta lite glas som han skulle ha till sin bar, sen åkte vi vidare till myrorna där han shoppade flera glas och några lampor. Själv hittade jag en del saker jag med, (bilder kommer imorgon), och nu sitter jag här.

Så det betyder alltså att jag inte kommer att få upp den andra dvd-hyllan idag (attans också), men det får nog bli imorgon. För imorgon ska jag se till att bara vara hemma och lata mig, så att jag orkar med att hjälpa bror med flytten på lördag. Så jag får väl se hur sent det blir ikväll, får se till att inte komma hem allt för sent eftersom jag ska vara på jobbet runt 6 imorgon. Menmen, blev mest bara en massa babbel i det här inlägget, men det kan ju vara bra det med ibland.

Nu ska jag ta och slänga mig i brors soffa och titta lite på I-Robot innan jag drar mig hem för att sova.
Ska se till att lägga upp bilderna från dagen imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0