Lördag

Ja då var det lördag då! Och jag kan inte påstå att jag är så värst pigg just nu, men får hoppas på att jag piggnar till under dagen. Idag är det som sagt brors inflyttnings fest med bar invigning! Kommer bli riktigt kul faktiskt, eller det är vad jag hoppas på i alla fall. Det blir vad man gör det till, så jag ska se till att jag har skit skoj. Men det jobbiga är att jag inte riktigt vet hur jag mår idag, känner mig lite konstig och av någon anledning har jag gått runt med en nervös känsla ett tag nu och det känns som om den blivit värre. Förstår bara inte vad den kan bero på, vad har jag att va nervös för? Menmen får hoppas att den går över under dagen. 

Innan festen så ska jag hjälpa bror med flyttstäding av hans gamla lägenhet, hoppas bara att det inte tar allt för lång tid. Men det borde det väl inte göra, hur lång tid kan det ta och flyttstäda en 1:a när man är tre personer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0