Lördags morgon

Vaknade ganska så tidigt idag (runt 7), fast att jag kunde ha fått sovit till 9, men känner ändå att jag fått sova ut.
Vaknade till någong gång runt 3-4 i natt och märkte att det spöregnade ute, ganska så mysigt att sova till. Det tycker jag är bra, det ska vara fint väder på dagen och så kan det få regna på nätterna istället. Kände igår på dagen att det behövdes lite regn, eftersom det har vart så kvavt och varmt ute de senaste dagarna.

Idag ska jag som sagt hjälpa bror att flytta, hoppas på att det inte tar för långt tid, men det borde det inte göra. Sen ska jag även hjälpa honom med att packa upp och komma iordning. Så ska jag även få mig lite rostburk, då blir det säker bra. Får se hur lång tid det tar, antagligen så kommer  jag bli borta hela dagen, får se om det blir något mer bloggade idag eller ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0