Måndag

Efter en strulig helg kan det vara lite skönt med en ny vecka. Men usch vad jobbigt det var att ta sig upp imorse, skulle nog kunnat ligga i sängen hela dagen om jag hade fått. Fast nu är det bara den här veckan kvar innan jag får två veckors semester (woho!) ska bli skönt att slippa tas sig upp kl 6 varje dag. Men då är frågan vad jag ska hitta på under min semester? Är kanske inte så kul om jag ska tillbringa hela semestern hemma i min ensamhet, men de fixar sig nog. Kan nog bli en del barhäng på sylt och raj-raj, ska ju jobba gratis som bartender åt bror min.  


Okej då jag lägger väl upp bilder från barinvigningen i alla fall.




(Alla som var där kom tyvärr inte med på bild, men lyckades få med några i alla fall.)


Det var en riktigt kul kväll!
(fast att vissa inte kan bete sig)

Får se till att det blir fler roliga kvällar under min semester, jag har tydligen sagt att jag ska vara "sommar-alkis" så det är väl bara att leva upp till det. hm.. eller så blir jag helt enkelt nykterist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0