Måndag

Ja idag har det inte blivit mycket bloggande fårn mig, eftersom jag har spenderat dagen tillsammans med HerrMelin.


(Dagen MalinO)


Efter att jag hade dragit upp pojken ur sängen runt lunchtid, tog vi oss iväg mot stan för att äta. Men eftersom min favorit restaurang (Bamboo) var stängd, så blev det buffé på kina muren istället (mycket gott!). Efter maten drog vi runt på stan ett tag och jag fick mig en vattenpipa och ett minneskort till mobilen, inte så värst intressanta grejer, men ändå bra att ha (minneskortet i alla fall). Sen har vi mest umgåtts här hemma och bara myst, jag har vart allmänt galen och dansat runt, sjungit och haft mig (han tycker nog att jag är rätt dum i huvet). Dagen avslutades med att titta på Bad taste, och ja man kan väl säga att den är rätt udda? Men rolig och äcklig...

Det var min dag det, nu sitter jag här i min ensamhet och inte har något vettigt för mig. Menmen, det är så det ska va!
Nu ska jag se om det finns något skoj att glo på... Hoppas ni haft en bra dag, det har i alla fall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0