Onsdag

Idag har det inte hänt något alls egentligen. Jobbat, kommit hem, ätit, badat och vilat. Inte så värst intressant va?
Men om ca en timme ska jag ta mig hem till bror och titta på hans bardisk, och ska även se till att få den "pyntad" så får vi väl se hur bra det blir.

Jag är redan jätte peppad inför lördag då det blir barinvingning! Kommer blir super skoj, sen blir det nog barhäng hemma hos bror under min semester. Jag har tydligen sagt att jag ställer upp som bartender, (hm..) men det kan nog bli kul det med. "Fylle bartendern-MalinO" det kan nog va något det! Men då måste jag ta och lära mig att blanda andra drinkar är rostburk (rom&cola) och tappa upp öl. Kan nog hitta på lite egna drinkar, "MalinO's fina häxblandning" låter det som en bra idé? hm.. nja kanske inte, men det blir nog bra ska ni se.


Kommentarer
Postat av: Cajsa Norén

Sökte upp de där stadium outlet och lager 157, så nu vet jag vart det ligger. ska bara dit och spendera mina pengar också :) Jag skulle nog vilja testa en sån där häxblandning :)

2009-07-08 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0