Onsdag

Ja då har man slutat jobba för idag då, fast försov mig imorse. Jag förstår inte varför men jag har försovit mig flera gånger de senaste två veckorna. Jag som aldrig har försovit mig förr, måste vara helt slut om jag inte vaknar när larmet ringer. Tror nästan att min kropp redan har tagit semester, men nu är det bara två dagar kvar innan jag får semester så det ska väl gå bra.

Vad ska man hitta på nu då? Det är sjuk bra väder ute, strålande solsken och värme! Men tror nog att jag kommer bli inne hela dagen ändå, har ingen ork i kroppen. Fast skulle ju va skoj om man kunde ta sig iväg någon stans och ligga och lata sig i solen och kanske även bada. Det är faktiskt konstigt att jag inte badat en enda gång i sommar! Jag som brukar ta mitt första dopp någon gång i April i vanliga fall. Menmen får ta mig iväg och göra det någon dag om jag kan hitta någon som vill följa med mig. Men alla verkar ha så mycket att göra hela tiden så det kan nog bli svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0