Onsdag

Idag drog jag som sagt, iväg till Stockholm med mamma och bror. Hade det väldigt trevligt, Blev en del shopping för min del också (ja jag var den som shoppa mest), så fick väl lite penga-ångets på vägen hem. Men när jag väl kom in i lägenheten så hittade jag ett brev från Alfakassan, så jag slet upp det och såg att jag ska få runt 3000 insatt på kontot imorgon (woho!) så ångesten försvann ganska snabbt. Blev även en tur inne på riksadgen (suck) känndes som när man var där med skolan, samma sak, lite intressant, men ganska tråkigt. Men ibland får man offra sig för sin tråkiga familj. (hihi). Sammanfattat så var det en ganska så bra dag, fick lite nya saker, fick komma iväg från Örebro för ett tag, och så. Men shit vad ont man får i kroppen av att gå så mycket (uschusch) men bra med lite motion, det kan jag säga att jag behövde. Jag har vart ganska så dålig med kameran idag, men ska nog lägga upp de få bilderna från dagen imorgon.

Har tänkt igenom det här med att börja plugga, tror nästan att jag lutar åt att göra det, har vart lite orolig inför det pga panikångest och åksjuka. Men eftersom det gick ganska så bra med det idag så tror jag faktiskt att jag skulle kunna klara det. Var påväg att få en panikattak inne på riksdagen, men det var bara att ta det lungt och andas så försvann den efter en stund. Märkte även att det inte är allt för hemskt att åka buss ändå, funkar rätt okej, men att åka buss 3-4 timmar om dagen 5 dar i veckan, känns inte så lockande. Men ska väl gå att lösa på något sätt det med skulle jag tro, börjar se lite mer possitivt på det hela.

Nej nu ska jag lägga mig ner och bara ta det lungt! För det är jag värd tycker jag...
(lägger nog upp bilder från min shopping imorgon)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0