Onsdag

Idag var det inte lika soligt förutom en stund på förmiddagen. Nu känns det som om det är oväder på gång, åska kanske? Skulle nog behövas lite regn, så får vänta och se om det kommer något.

Hittils idag jar jag vart och jobbat och legat och latat mig på soffa ett tag. Senare idag ska jag åka iväg med min pappa och bror till IKEA, för att köpa lite saker till brors nya lägenhet (Kanske att jag får ta mig en titt på den idag!) Sen tänkte jag även se om jag hittar ett par cd/dvd-hyllor till vardagsrummet. Får se om jag hittar något mer som skulle vara bra att ha här hemma.

Nu ska börja fixa mig lite iordning och försöka äta något innan jag tar mig iväg.
Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0